.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش تند امام جمعه سورک به تغییرات ؛
ديواري كوتاه تر از مياندرود و مردمش پيدا نكردید
شمال نیوز: از جابجايي عجولانه غيرمنطقي گله مندم و اين كار را به ضرر شهرستان و توهين و جسارت به مردم و مسئولان اين منطقه مي دانم.
ديواري كوتاه تر از مياندرود و مردمش پيدا نكردید

شمال نیوز : امام جمعه میاندرود گفت: تغییرات به ضرر مردم شهرستان میاندرود است.

سید مجتبی رسولی جویباری در خطبه های این هفته نمازجمعه میاندرود ضمن ابراز انتقاد شدید به مسئولان استان اظهار داشت:بنده بارها عرض کرده ام که در کار اجرایی دخالت نمی کنم و کاری با این موضوع ندارم که تصمیم دولتمردان چه می باشد اما معنایش این نیست که حرفی هم نزنیم و هر کاری که کردند بگوییم کارشان درست است.

وی با بیان اینکه از شروع به کار فرمانداری این شهرستان تازه تاسیس کمتر از دو سال می گذرد،افزود:تغییر فرماندار در کمتر از دو سال کار عقلانی و درستی نیست.

 رسولی گفت:بنده و مردم شاهدیم که از نقطه شروع شتاب رو به رشد شهرستان خوب بوده است و این مدیون تلاش های فرماندار و همکاران شان بوده است اما به یکباره و در یک آن بدون هماهنگی و مشورت با هیچ کس دستور جابجایی فرماندار صادر می شود.

 امام جمعه مياندرود ابراز داشت:از جابجايي عجولانه غيرمنطقي گله مندم و اين كار را به ضرر شهرستان و توهين و جسارت به مردم و مسئولان اين منطقه مي دانم.

وي ادامه داد: در جايي از استان بايد تغيير و تحول صورت مي گرفت براي همين ديواري كوتاه تر از مياندرود و مردمش پيدا نكردند.

رسولي ادامه داد:آقايان گفتند در هر جايي بخواهند فرماندار خوبي را عوض كنند سر و صدا مي شود پس بهتر است بدون هيچ مقدمه و موخره اي اين كار را انجام دهيم و شايد كسي هم اعتراضي نكند.

خطيب جمعه سورك با بيان اينكه چرا بايد دود تغيير و تحول مديريتي در استان به چشم مردم مياندرود برود افزود:اگر جايي قرار است تغيير و تحول انجام شود خب، انجام دهيد اما چرا با سرنوشت اين مردم بازي مي كنيد؟!

رسولي با تاكيد بر اينكه اين شهرستان حدود 60هزار جمعيت ، نماينده ،انسان هاي فرهيخته،امام جمعه ، شوراي شهر ،شوراي شهرستان،شوراي بخش و دهيار دارد ابراز داشت:آيا هيچ يك از افرادي كه نام بردم لياقت يك مشورت را نداشتند؟!

وي گفت:يعني واقعا انسان هايي عقل كل در يك جا نشسته اند و در يك آن تصميم مي گيرند و عمل مي كنند و يكنفر حتي خود فرماندار در جريان نيست كه قرار است چه اتفاقي بيفتد؟

 امام جمعه مياندرود ادامه داد:وقتي تصميم گرفته شد از ما تقاضاي حمايت و همكاري دارند،بنده مي خواهم عرض كنم وقتي شما از ما مشورت و نظر نخواستيد و يا حتي به ما اطلاع نداديد كه بناست چه اتفاقي بيفتد آن وقت چه توقعي از ما داريد كه حمايت كتيم؟آيا واقعا اين توقع منطقي است؟آيا شما همكاري كرديد كه ما هم همكاري كنيم؟آيا شما بهايي داديد كه ما هم حمايت كنيم؟!

 رسولي با بيان اينكه براساس عقل و عرف همكاري طرفيني است، افزود:شما كي يك زنگ ناقابل زديد كه حاج آقا شما در جريان باشيد و همكاري كنيد كه اوضاع آرام شود؟!

وي گفت:بنده تا به حال حمايت كردم و بعد از اين هم حمايت خواهم كرد اما اين حمايت و همراهي به عنوان امام جمعه و برحسب تكليف شرعي و ديني است و از باب وظيفه اين كار را انجام مي دهم نه از باب سفارش اشخاص.

رسولي با بيان اينكه ما دلسوز نظام هستيم و دلمان به حال اين نظام مي سوزد افزود:اما از اين بي اخلاقي و بد اخلاقي مسئولان گلايه دارم و اين كار را به ضرر شهرستان مي دانم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آذر 1391
برای میاندورود بهتره شده تا بدتر چون مدیرکل روستایی فرماندار این شهرستان شده است ! امام جمعه هم حواست حرفی زده باشد .
نا شناس 25 آذر 1391
واقعا اين حرف را قبول دارم . در نكا و بهشهر آقاي استاندار براي فرار از تصميمات به حق نماينده ، فرماندار را عوض كرد و دودش به چشم مردم رفت . آقاي مقيمي اگر با اين تغييرات راضي شدي مطمئن باش ديگر به تو راي نمي دهيم .
نا شناس 25 آذر 1391
این امام جمعه شما هم جز انتقاد ومداخله در امور دولت کار دیگه بلدنیست تو که خودت اولین کسی بودی درنماز جمعه سر اومدن رجبی انتقاد کردی.و با . . . دعوا راه انداختی
نا شناس 25 آذر 1391
نکا خیلی خوشحال نباشین رجبی رو لیدر ها ش بزرگ کردن .اون اگر ....نباشه کاری ازدستش بر نمیاد.
اس 25 آذر 1391
برای اینکه دولت دستور داده هیچ هماهنگی و مشورت با نمایندگان .ووو صورت نگیرد و چیزی بهتر از این نمی شود حاج آقا ، بیش از این انتظار مدیریت نداشته باشید خدا عاقبت بخیر کند
نا شناس 25 آذر 1391

حق باامام جمعه عزيزاست رجبي حداقلش اين بودكه بادوست ودشمن صادق بودوبي رياكارمي كردانشاءالله فرماندارجديدنيزساعي است به نكا ايها هم تبريك مي گويم اماواقعا"چراتصميمات استاندارخلق الساعه هست خداماراازدست اين پيرمردهرچه زودترنجات دهد
امید 25 آذر 1391
واقعا از مسئولینی که مملکت داری رو با بچه بازی اشتباه گرفتند متاسفم.
این ها جزیی از خیانت هاست که در گذشته ها تکرار شده بود و آقایان نشان دادند که درس وعبرتی نمی گیرند.
امثال مقیمی و ابراهیمی و...
نا شناس 25 آذر 1391
بنظر من آزادی به مقیمی باج نمی داد استاندار فراموش نکند این فرماندارها بدرش می خورند نه کسانیکه بله چشم گوی نماینده ها باشند و اگر مشکلی در تحقیق و تفحص از استانداری نبود چرا یک فرمانداری که داشت طبق دستور وزارت کشور کار میکرد تا نماینده را تغییر دادید مطمئن باشید این اقدام فصل جدیدی را با خود بهمراه خواهد داشت .
نا شناس 25 آذر 1391
یادم میاد چند وقت قبل یکی از مسولین شهر ستان نور رو دیدم گفت ما حسرت داشتن مهندس رجبی رومیخوریم وبه شماحسودیمون میشه.حالا ما میاندرودیها باید حسرت از دست دادن مهندس رجبی رو بخوریم یا خودمون بریم نکا زندگی کنیم .واقعا خوشبحال نکا
یحیی زاده 25 آذر 1391
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام
نا شناس 25 آذر 1391
یک کلام از رئیس ستاد انتخاباتی فرماندار !!!
مبرا 25 آذر 1391
سلام حاجی
ما تیتر و مطلب و .... اصلاح کردیم بازم نزاشتی .اشکالی نداره 2 روز بعد از اینکه مطلب رو برات فرستادم و نزاشتی به جاهای دیگه دادم با جون و دل پذیرفتند و استفاده کردند.
خلاصه نمیدونم قضیه چی بود که این دفعه اینکارو کردی ولی هر چی که بود انشالله خیر بود. البته تو کارهای سیاسی معمول خیری وجود نداره
خداحافظ
نا شناس 25 آذر 1391
ولی خودمونیم.طرفدارهای رجبی فکر میکردن میاندرود یکپارچه میگن رجبی نرو تورو خدا بمون .ولی الان متوجه شدن کسی نگفت بمون
نا شناس 25 آذر 1391
ولی خودمونیم.طرفدارهای رجبی فکر میکردن میاندرود یکپارچه میگن رجبی نرو تورو خدا بمون .ولی الان متوجه شدن کسی نگفت بمون
نا شناس 25 آذر 1391
واقعا جای دگتر یوسف نژاد خالی حالا میاندورودیها افسوس نبود دکتر یوسف نژاد رو بخورید
نا شناس 25 آذر 1391
در شهرستان میاندرود قعطع رجال بوده که یک بابلی فرماندار آن شده است .
آیا فرماندار بابلی را میتوانستند یک ساروی بگذارند!
نا شناس 25 آذر 1391
باسلام برخوانندگان: چرا بعضی ها بدون داشتن اطلاعات کافی مسائل تفرقه انگیز مینویسند آقای زارعی اهل شهرستان فریدونکنار ومدیری توانمند ودارای سوابق ارزنده ای است
نا شناس 25 آذر 1391
تند نرو عمو زارعی بچه فریدونکنار
==== 26 آذر 1391
واقعا برای همه مردم منطقه و مازندران متاسفم از اینکه این بیاد و اون بره دردی رو دوا نمیکنه همه یکجور هستند و کاری از دست اونها بر نمی اد آخه از همه شون مهمتر استاندار مازندران هست که کاری از دست اون برنمی آد تا چه رسد به زید دست ها همگی کم تجربه در مدیریت و حالا که پست گرفتند محکم چسبیده به میز و بله قربان گو ی این و آن تا اینکه اونها را از پستشون نگیرن.
مجید 26 آذر 1391
با سلام
مهندس زارعی میتواند منشا خدمات فراوانی برای شهرستان میاندرو باشد.

امیدوارم در سنگر جدید با یاری خداوند مثل گذشته موفق و پیروز باشد
نا شناس 26 آذر 1391
آقاي شمال نيوز نون به نرخ روز خور چرا نظر منو چاپ نكردي ؟ واقعا برات متاسفم. پس بدون ضعف داري كه چاپش نكردي. مگه هر نظري كه باب طبع مديران باشه بايد چاپ شه. ترسو ترسو ترسو. بزدل .واقعا بيچاره اي
نا شناس 26 آذر 1391
خدا به مهندس زارعي توفيق خدمت رساني بيشتر عنايت فرمايد. انشاء الله موفق باشند. دوستان هم محبت كنند به جاي گلايه و ايجاد جو متشنج و تفرقه افكني ايشان رو حمايت كنند. آقاي رجبي هم زحمات زيادي كشيدند در مياندرود. اما مهندس زارعي تجربه 6 ساله مدير كلي دفتر روستايي استانداري رو دارند . انسان خداترس و با ديانتي هستند و البته كار بلد. ليسانس مهندسي كشاورزي و فوق ليسانس حقوق قضا و چند سالي هم سابقه تدريس در دانشگاه را دارند. همه بايد دست به دست هم دهيم تا كشوري سالم و موفق و پيروز داشته باشيم. اگر مهندس زارعي هم نمي آمد و يكي ديگر به جاي ايشان مي آمد طبعا باز به مزاج بعضي ها خوش نمي آمد. كار براي رضاي خدا دلسردي ندارد. به قول فرمايش امام امت خميني كبير (ره) : براي دوام خدمتان مقصد را الهي كنيد.
يك توصيه برادرانه به شمال نيوز محترم: از نظرات همه دوستان استفاده كنيد و همه راچاپ كنيد البته به غير از آنهايي كه از نظر اخلاقي مشكل دارند. اگر هم در بعضي مواقع عليه سياسيون و مذهبيون استان و كشور چيز تندي نوشته مي شود آنها را هم قرار دهيد. شما كه خرد و بردي با آنها نداريد ، خوب نظرات مردم است و ما هم بايد به نظرات مردم احترام بگذاريم. كسي كه رجالب سياسي مذهبي يا مدير ارشد استاني مي شود بايد هم تحمل و ظرفيت نظرات مخالف را هم داشته باشد. خواهشا شما به جاي آنها سانسور مطالب نكنيد . بگذاريد آنها از كم و كيف كار و از نظرات مردم با خبر باشند.
ابراهيمي بشلي
عبدالله 26 آذر 1391
خدمت امام جمعه محترم میاندرود سلام عرض می کنم. از اینکه بر طبق فرمایش حضرت امام (ره) به وظیفه شرعی خود عمل می کنید باید از شما تشکر کرد که دین ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دین ماست. وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را نباید با موضوع عدم دخالت در کار مسئولین اشتباه گرفت .الان سه ماه هست که دانشکده منابع ساری با قدمت 40 ساله از میاندرود به یک خوابگاه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در جاده خزر آباد منتقل شده و این دانشکده به بهانه گرفتن دانشجوی آزاد تعطیل شده است. دانشجویانی که معلوم نیست تعداد آنها به 30 الی 40 نفر برسد و 800 دانشجوی قبلی این دانشکده را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتر بدون امکانات علمی معطل گذاشته اند. این اقدام نیز ظاهرا از دید شما مخفی مانده است و کمتر کسی بدان اهمیت داد. بخصوص استاندار محترم که در خواب عمیقی فرو رفته است و فقط منتظر هستند ببینند که از بالا به آیشان چه دستوری می دهند.!!! لااقل جنابعالی به این موضوع هم در نماز جمعه عکس العمل نشان دهید. کجای دنیا چنین اقدام نابخردانه ای را انجام می دهندکه رئیس دانشگاه علوم کشاورزی آنرا انجام داده است. مردم ما در این روزهای وانفسای گرانی نمی توانند شکم زن و بچه خودشان را سیر کنند چه برسد به اینکه برای ادامه تحصیل فرزندانشان برای ارشد 25 میلیون تومان و برای دکتری 50 میلیون تومان هزینه کنند!! تا شکم برخی از استاد نما ها پر شود!!!. وای بر ما که هر چه از آغاز انقلاب دور می شویم از ارزشهای آن نیز فاصله می گیریم. در قانون اساسی ما تحصیل از دوران ابتدایی تا دوره های دانشگاهی برای مردم ما رایگان اعلام شده است ولی امروز می بینیم که دانشکده دولتی با 800 دانشجوی این طور مورد ظلم و تعدی قرار می گیرد و کمتر کسی به آن عکس العمل نشان می دهد . امیدوارم لااقل امام جمعه محترم میاندرود به آن اهمیت دهند.
نا شناس 27 آذر 1391
اقای شمال نیوز چرا نظر منو چاپ نکردی؟
نا شناس 27 آذر 1391
از قدیم تا به حال اگر فرماندار یا بخشداری منصوب میکردند ، می سنجیدند که آیا آشنا به حوزه تحت سرپرستی اش هست؟ مردم ، فرهنگ ، آداب، رسوم ، ارزشها، باورها ، هنجارها و حتی قوم و قبیله هارو میشناسه یا نه ؟ چونکه حاکم سیاسی آن دیار هست. یک فرماندار غیر بومی تا این موارد اشاره شده را اشراف پیدا بکنه عمرش تموم میشه/ ولی واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! آیا این مردم مستحق این رفتارها هستند؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.